lifeofkayleigh

Alla inlägg under juni 2011

Av Josephine Larsson - 28 juni 2011 00:32

Jag har nu delat med mig av Gina Hetheringtons bilder på Facebook. Gina jobbar på PAWS på Irland. Så nu kan alla se vad donationerna går till och förhoppningsvis puschar det på alla som tvekar eller kanske inte har funderat på det innan.

DET GÅR ATT GÖRA NÅGOT ÅT DETTA!


Jag kommer inte blunda, jag kommer göra allt som står i min makt för att göra skillnad och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni känner att ni också vill vara med att förändra tillvaron för dessa djur.
Sluta aldrig förvånas över människans grymhet, underskatta inte heller vår makt att förändra och återskapa det som har förstörts.


Kom igen nu allihopa, vi kan alla göra något.
Gå in på www.neverneverland.se eller www.paws.ie för mer info om djuren och om vad just nu kan göra.

Peace

Av Josephine Larsson - 20 juni 2011 22:00

Jaa, dålig på att uppdatera igen!
Nytt är väl att min goa klasskompis Ida Thorn har bestämt sig för att åka med till Irland, det känns hur bra som helst att ha någon med sig och att slippa resa själv. Hon ska försöka se om hon kan få tag i en filmkamera så att vi verkligen kan dokumentera resan :D .

Nu har vi även fyllt nästan fyra flyttkartonger med saker, bra jobbat allihopa! & mer ska det bli! Glöm inte bort att det finns hundgodis att köpa, jag ska även ta reda på hur man bär sig åt för att skaffa ett post giro konto där pengar kan sättas in, om man kan göra det som privatperson eller om man måste vara en förening/företag. Jag ska ta reda på detta iaf :)


Idag har jag även lärt Kayleigh att städa, haha. Hon plockar ner sina saker i en hink nu, jätte smidigt :D .


Peace out!

Av Josephine Larsson - 2 juni 2011 01:24

Det är heelt sjukt! Allt detta har varit en dröm för mig, jag har drömt så sjukt länge om att åka till Irland och göra det här och nu har jag bevis på att det faktiskt kommer att hända! Flygbiljetterna ligger i inkorgen och det enda jag ska göra nu är att fortsätta kämpa hela vägen ut med insamlingen för att nå bästa riktiga resultat och sedan bege mig och leva mitt livs dröm.
Jag fattar inte! Det kommer hända, jag kommer åka. Jag ska göra detta som jag alltid drömt om, jag ska göra skillnad och jag ska leva ett helt sanslöst givande liv under fem veckor.
Jag är så fruktansvärt glad så jag kan inte förklara det. Tack snälla snälla Never never land för att ni gör detta möjligt för mig!!!


SÅÅ kom igen nu allihopa!!
Kolla igenom allt där hemma! Lägg en slant för dessa hundar.
Vi gör detta tillsammans och utan er hade inte min dröm blivit sann!.


PEACE OUT! <3

Ovido - Quiz & Flashcards