lifeofkayleigh

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Arken Zoo, Jönköping

Av Josephine Larsson - 10 augusti 2011 13:40

Igår var jag hos Maria på Arken Zoo i Jönköping och hämtade hennes bidrag till insamlingen, och herregud vad grejer!
Vi fyllde hela bilen och då har vi ändå en kombi.
Var helt gråtfärdig i bilen påväg hem haha.

Så jag tackar Maria och Arken Zoo för detta otroliga bidrag!


Jag ska se om jag kan lära mig nu hur man lägger upp bilder här i bloggen (jaa..men bättre sent än aldrig)
Jag har ännu inte tagit bilder på en sak i taget för jag behöver några dagar på mig att hinna med alla dessa grejer. Kan ju säga att det var tre fyllda lådor med koppel, halsband, selar, osvosv Och jäätte mycket foder.
Men jag har fotat det samlat så ska försöka få in det här nu (;
Så märker vi snart om jag har lyckats.


Ännu en gång, TACK ARKEN ZOO JÖNKÖPING

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine Larsson - 1 oktober 2011 03:23

Kom hem från jobbet nyss och såg senaste uppdateringen från PAWS. Det behövs hjälp och det nu. Det har kommit in tre liknande fall på en vecka och veterinär kostnaderna för dessa hundar är enorma, vilka är vi att sitta och se på? Jag ska göra allt so...

Av Josephine Larsson - 25 september 2011 19:18

Nu är tillbaka i Sverige igen.. Hjärtat blöder, känner att jag är på helt fel ställe.Jag vill fortsätta att ägna min tid åt rescue hundarna, vara i detta underbara land med alla underbara människor. Det har varit den bästa månaden i hela mitt liv, de...

Av Josephine Larsson - 15 september 2011 21:49

         

Av Josephine Larsson - 15 september 2011 21:37

Tiden flyger iväg här, idag är det bara en vecka kvar här och det känns så fruktansvärt sorgligt. Det känns som att man åker tillbaka till ruta ett igen, på hemmaplan där det känns som att man inte kan göra ett skit åt saken. Det är iaf helt klart at...

Av Josephine Larsson - 6 september 2011 19:00

     

Ovido - Quiz & Flashcards