lifeofkayleigh

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Josephine Larsson - 16 november 2010 17:55

Nu har jag bestämt mig för ett nytt försök med att blogga...

Det har ju inte gått så bra de andra gångerna så vi får väl se!

Som man kan läsa utav namnet så handlar den här bloggen om en Australian Shepherd tik vid namn Kayleigh och om hennes liv. Hennes liv innefattar även mig så det kommer kanske kretsa en hel del matte stuff här också.


Idag avslutade jag min praktik hos Carina, (www.Aussieringen.se + www.friskhund.se) Det har varit två väldigt roliga och lärorika veckor.

Det var dessutom hon som hjälpte mig att få igång den här bloggen, så då tackar vi för det (:

Synd att de tog slut så fort, jag hade kunnat ha praktik för jämnan.
Men med praktiken slut så betyder det att det snart är dags för skola igen.......

Inte så kul, bort från älsklingskillen och bort från vänner som jag knappt hunnit träffa. MEN tillbaka till underbara vänner på skolan.


Nu ska jag invänta min pojkvän som slutar jobba om en timme så ska vi bege oss till min mamma och låna hennes bastu. Mys! <3

Peace out.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards