lifeofkayleigh

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Agility träning!

Av Josephine Larsson - 16 januari 2011 16:47

Idag har vi varit i taberg och tränat agility i ridhus.

Kayleigh var jääätte stirrig när vi kom dit så gick och checkade av stället lite och värmde upp henne lite så lade sig stressen lite.


Vi körde bara hopphinder och tunnel idag och det gick hur bra som helst, jätte nöjd med henne. Men måste börja med slalom! Problemet är bara att jag tycker att det är väldigt tråkigt så jag undviker det lite grann, men jag ska ta mig i kragen! & så är det ju min handling som inte är något vidare, jag är en lydnads människa, även på agilityplan haha. Men det ska nog gå!


Imorgon tillbaka till skolan, hoppas på en bättre vecka..


Peace out!

 
 
emma och disa

emma och disa

16 januari 2011 20:14

Kom och träna med mig en dag så ska jag råda bot på din lydnadsstelhet - I promise ;)

http://skogsvallarensquickstep.blogg.se

Josephine Larsson

16 januari 2011 22:40

Ja, men jag är på vet du (; .
Dessutom vill jag veerkligen komma igång med vallningen och det har du lovat mig, och elefanter glömmer aldrig ;). Är du ledig någon helg snart så tycker jag vi tar det snart? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine Larsson - 1 oktober 2011 03:23

Kom hem från jobbet nyss och såg senaste uppdateringen från PAWS. Det behövs hjälp och det nu. Det har kommit in tre liknande fall på en vecka och veterinär kostnaderna för dessa hundar är enorma, vilka är vi att sitta och se på? Jag ska göra allt so...

Av Josephine Larsson - 25 september 2011 19:18

Nu är tillbaka i Sverige igen.. Hjärtat blöder, känner att jag är på helt fel ställe.Jag vill fortsätta att ägna min tid åt rescue hundarna, vara i detta underbara land med alla underbara människor. Det har varit den bästa månaden i hela mitt liv, de...

Av Josephine Larsson - 15 september 2011 21:49

         

Av Josephine Larsson - 15 september 2011 21:37

Tiden flyger iväg här, idag är det bara en vecka kvar här och det känns så fruktansvärt sorgligt. Det känns som att man åker tillbaka till ruta ett igen, på hemmaplan där det känns som att man inte kan göra ett skit åt saken. Det är iaf helt klart at...

Av Josephine Larsson - 6 september 2011 19:00

     

Ovido - Quiz & Flashcards