lifeofkayleigh

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Josephine Larsson - 18 maj 2011 18:42

Nu var det längesedan igen men arbetet med insamlingen rullar på och har fått mycket positiv respons!
Det har varit lite strul med bössa som ska komma men förhoppningsvis dyker den upp till nästa vecka så jag kan komma ut till butikerna :) .
Det har blivit en del grejer nu men eftersom jag än så länge inte har förstått tillräckligt med den här bloggen så har det inte gått så bra att lägga upp bilder, men det finns bilder på allt på min Facebook så gå gärna in och kika! :) Josephine Larsson.
Roligt med vänner som engagerar sig och sprider vidare, jag är enormt tacksam!

För er som har missat så säljer jag hundgodis, där pengarna går oavkortat till Never never land. 20 kr för 150 g. Säg till vid intresse! :D


Till världens finaste lilla tös, Kayleigh.
Hon har blivit så sjuukt go! Hon vill helst inte göra något annat än att mysa och blir mer och mer positiv till människor. Däremot träningen har varit lite halvbra men har sett förbättring senaste veckan. Vi har nog varit ganska omotiverade båda två. Ska försöka lägga ut en film snart :).
Ska ut till fotbollsplanen nu och köra en träningstävling så har jag tid så uppdaterar jag sedan och skriver hur det gått :) .
Vad vore jag utan min flicka? <3

Peace out!

Ovido - Quiz & Flashcards