lifeofkayleigh

Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Helg, planer & lycka.

Av Josephine Larsson - 20 maj 2011 18:05

Fredag! Hemma från skolan och har varit ute och gått en långpromenad med Kayleigh och mamma. Fint, K badade lite och så körde vi lite sök. Gick jätte bra. Funderar lite på apellen, men vet inte vart min tävlingsmotivation har tagit vägen! Får leta reda på den, K tycker ju iaf att allt arbete är väldigt roligt. Hon är så duktig min tös! Hon fortsätter även med sin positiva inställning till omgivningen och nästa helg ska vi till Vetlanda/Järnforsen och bo borta helgen så får vi hoppas hon är lika positiv då! :)

Jag har fått lite beställningar av hundgodis, vilket är hur roligt som helst för det betyder ju att det kommer trilla in lite pengar hos Never never land som bidrar till deras otroliga arbete! Så fortsätt gärna beställa, det är trots allt endast 20 kr och dom kan göra skillnad!

Påminner ännu en gång till alla i skolan som pendlar att kolla igenom förråden där hemma och se om ni har något! :) Tackar enormt mycket för bidragen som har kommit! Titta gärna in dom på Facebook. Ni är underbara!

Den här insamlingen har gett mig ett riktigt lyckorus, jag gör något som påverkar och jag är på väg mot det målet som jag så länge drömt om, Irland, rescue. Jag fattar fortfarande inte att det är sant men det är otroligt.
Till minne av min fina Nellie, som visade mig och många andra, att världen kan vara riktigt skit kass men tillsammans är den helt underbar.

Peace out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine Larsson - 1 oktober 2011 03:23

Kom hem från jobbet nyss och såg senaste uppdateringen från PAWS. Det behövs hjälp och det nu. Det har kommit in tre liknande fall på en vecka och veterinär kostnaderna för dessa hundar är enorma, vilka är vi att sitta och se på? Jag ska göra allt so...

Av Josephine Larsson - 25 september 2011 19:18

Nu är tillbaka i Sverige igen.. Hjärtat blöder, känner att jag är på helt fel ställe.Jag vill fortsätta att ägna min tid åt rescue hundarna, vara i detta underbara land med alla underbara människor. Det har varit den bästa månaden i hela mitt liv, de...

Av Josephine Larsson - 15 september 2011 21:49

         

Av Josephine Larsson - 15 september 2011 21:37

Tiden flyger iväg här, idag är det bara en vecka kvar här och det känns så fruktansvärt sorgligt. Det känns som att man åker tillbaka till ruta ett igen, på hemmaplan där det känns som att man inte kan göra ett skit åt saken. Det är iaf helt klart at...

Av Josephine Larsson - 6 september 2011 19:00

     

Ovido - Quiz & Flashcards