lifeofkayleigh

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Praktik och hundlös

Av Josephine Larsson - 21 mars 2011 08:24

Hejhej hallå dagboken.. hehe nej men Godmorgooon!

Jag är för trött för att skriva här egentligen, borde låta bli.. Är så dryg på morgonen ändå. Men allt för en uppdatering!

Klockan är 08:26, jag gick upp 06:30, vilket aldrig  händer så min kropp fattar ingenting.

Pappa kom och hämtade mig och K sen hämtade vi upp Tobbe och körde hem honom och Kayleigh. Han ska vara hundvakt åt henne den här veckan när jag har praktik på djurmagazinet.. Känns bra att lämna henne till honom för han är jätte duktig med hundar och de kommer bra överrens. Jag däremot, känner mig helt naken och ensam utan henne! Hatar att vara utan min lilla flicka, min sämre halva ;).


Nu sitter jag iaf på pappas job, mitt jobb också för den delen, Freja Transport och väntar på att tiden ska gå så att jag kan börja min praktik. Jag tycker det är väldigt roligt att jobba i butik så jag hoppas det blir en rolig vecka.


Igår var sista agility träningen, lite tråkigt men nu börjar ju snön försvinna så det går att träna i skolan nu. Det gick ganska bra, Kayleigh var överspeedad, kan bero på att hon endast får gå kopplade promenade nu i en vecka då Carina tog bort en sträckning på henne. Det känns som att det börjar släppa lite nu på slalomet och det känns jätte bra för då får man lite mer motivation att träna på det..


Ha en bra dag allihopa!

Peace out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josephine Larsson - 1 oktober 2011 03:23

Kom hem från jobbet nyss och såg senaste uppdateringen från PAWS. Det behövs hjälp och det nu. Det har kommit in tre liknande fall på en vecka och veterinär kostnaderna för dessa hundar är enorma, vilka är vi att sitta och se på? Jag ska göra allt so...

Av Josephine Larsson - 25 september 2011 19:18

Nu är tillbaka i Sverige igen.. Hjärtat blöder, känner att jag är på helt fel ställe.Jag vill fortsätta att ägna min tid åt rescue hundarna, vara i detta underbara land med alla underbara människor. Det har varit den bästa månaden i hela mitt liv, de...

Av Josephine Larsson - 15 september 2011 21:49

         

Av Josephine Larsson - 15 september 2011 21:37

Tiden flyger iväg här, idag är det bara en vecka kvar här och det känns så fruktansvärt sorgligt. Det känns som att man åker tillbaka till ruta ett igen, på hemmaplan där det känns som att man inte kan göra ett skit åt saken. Det är iaf helt klart at...

Av Josephine Larsson - 6 september 2011 19:00

     

Ovido - Quiz & Flashcards