lifeofkayleigh

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Josephine Larsson - 3 mars 2011 00:40

Känner inte att det finns så mycket att uppdatera om idag för det har varit en väldigt lång dag med långa lektioner. Vi gick en långpromenad med hundarna (jag, Julia & Hanna) och det fick räcka för dagen. Kayleigh ligger nöjt och snarkar på golvet så inte klagar de på en träningspaus imellanåt.

Imorgon har vi en kvällsföreläsning med Dacke katten (?) så därför är vi lediga på fredag, ska bli skönt. Hinna gå en härlig långpromenad på fredag förmiddag efter en lång skön sovmorgon innan man sätter sig i bilen för att färdas mot Jönköping igen.
I helgen ska jag förhoppningsvis träffa min älsklings granne Noomia aka Kovo. Sedan blir det några öl med min vapendragare Miriam och jobb+agility träning såklart. Skön helg.


Ser verkligen fram emot min apu vecka hos Carina vecka 11.  (www.aussieringens.bloggplatsen.se www.friskhund.se)
Nya spännande arbetsuppgifter som jag kommer berätta mer om då!

Verkligen en dröm att utbilda sig för att sedan kunna delta i Frisk Hunds arbete. De gör ett otroligt bra arbete och det är inte en underdrift när jag & Ulrika beskriver Carina som en gud. Vissa tillber gud, Vi ber till Carina ;)


Jag har tydligen fått resultaten från Kayls HD röntgen (Tur att man har en bra uppfödare som håller koll åt en ;), Tack Emma för uppdateringen hehe. ) Det var grad B och jag ska inte ljuga och säga att jag blev direkt överlycklig.. Men, det är godkänd, hon fungerar bra och är frisk, det är ju det viktigaste..


Imorgon har vi hundlektion igen så då får vi hoppas att det går lite bättre denna gången än sist.
Jag lyckades tydligen ordbajsa en hel del trots att jag inte hade något att säga alls från början. Detta är lite av massor fast ingenting som händer i mitt liv just nu, jag har skolarbete upp över öronen, försenade arbeten sen innan jul och stora försenade arbeten från denna terminen. I love it. Orkar inte riktigt ta tag i det just nu. Antagligen inte senare heller, men försöka under apun och det nästkommande lovet.


Jag saknar dig så det värker i hela kroppen, varje dag.

 

Peace out.

Ovido - Quiz & Flashcards