lifeofkayleigh

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Josephine Larsson - 15 augusti 2011 20:02

Nu drar det verkligen ihop sig på riktigt!
På onsdag kväll packar vi transporten så att den förhoppningsvis kan skickas på fredag morgon. Fram till onsdag förmiddag är det alltså okej att lämna in bidrag sen stänger vi ner denna omgången för den här gången :).
Så passa på nu om det är något ni vill bidra med (:
Jag har nu fyllt halva min källare med saker, 6 fyllda flyttlådor, mängder med foder, bäddar och 3 andra fodertunnor fyllda med saker. Det blev faktiskt mer än vad jag trodde så bra jobbat allihopa! :D Tack för ert engagemang och ni har alla gjort skillnad. Ska fota så mycket som det bara går och uppdatera mycket.


Nästa måndag åker jag, det är helt sjukt att det verkligen händer nu och att jag verkligen kommer iväg!! :D


Peace allihopa (;

Ovido - Quiz & Flashcards