lifeofkayleigh

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Josephine Larsson - 25 augusti 2011 00:09

Vi er framme och allt har gatt bra, jag hoppades pa att min laptop skulle funka her men nej det gor den inte, lr det gor den men inte internet, jag kanske hittar ett sett men det kommer senare isf, vi har fullt upp med annat just nu.

Hundarna her er helt fantastiska och tillstandet, ni kan aldrig forsto det, ni moste se det innan ni tror det. Hundarna er friska och ser bra ut men problemet er dig sjelv, du recker inte till, du vill ge varje hund sin stund men du kan inte, det finns inte tid, tro mig IT RIP YOUR HEART OUT! Terrible!
Jag ska uppdatera bettre ngn dag, gor en quickie nu for att hinna alls.
Transporten blev forsenad och kmr forhoppningsvis imon. Uppdaterar dagen da det kmr, ska even se om jag kan lagga in bilder pa Ginas dator bara sa ni kan se lite grann av det, i versta fall far ni vanta tills jag kmr hem, tar massa bilder hela tiden sa ni missar ingenting.

Love u all and miss u guys <3

Ovido - Quiz & Flashcards