lifeofkayleigh

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Josephine Larsson - 13 februari 2011 19:31

Ja, vi har inte dött, vi lever fortfarande. Fruktansvärt dålig på att uppdatera, fullt medveten om detta.

Det har varit väldigt mycket det senaste, uppbrott med pojkvän och därmed utflytt ur lägenhet och flytt hem igen. Saknad i otroliga mängder. Så det har varit jobbigt och energitagande, som vanligt i såna här situationer får hunden lida. Så det har varit en väldigt tråkig månad tycker Kayleigh men nu är vi igång igen.

Vi har testat på lite skydd och bevakning, vi har inte kommit någonstans direkt så finns inte mycket att nämna om det men det verkar vara väldigt roligt och Kayleigh är som vanligt väldigt duktig. Får se om det håller i sig, ska försöka lära mig lite mer om det då detta inte är några grenar jag är direkt insatt i. En av mina bästa vänner, Emelie Rydén som är figurant och håller på att fortsätta utbilda sig så hon är jätte duktig och det är hon som tränar oss.


Idag har det varit agility träning, har missat de senaste två pga att jag inte riktigt orkat någonting. Så det var kul att komma dit igen, det gick sådär för K för vääldigt taggad och ofokuserad men vissa delar funkade väl någorlunda.
Måste börja ta tag i slalomet nu och sluta sega med det. Ulrika har lovat en spark i arslet så jag kommer igång med det så hoppas det hjälper :P .


Även lydnaden har lagts lite på hyllan, vi kör det gamla vanliga men tar oss liksom inte vidare. Lite tråkigt men tror det kommer komma igång när vädret börjar bli på vår sida igen. Motivation kommer med väder känns det som.


Nu är det lov i en vecka, känns sådär, älskar att vara i skolan med mina sjukt underbara vänner, får en att skratta och le i alla stunder, så glad att jag har er. Har otroliga vänner hemma också men min lilla gulleplutt Noomie tyckte det var bra att planera in att jobba sena kvällar när jag är ledig och FannySkrutt har inte sportlov längre (hehe :P) så får se hur mycket jag hinner se dom.

Tänkte försöka ta mig ut till Carina om hon inte misstycker, kanske lyckas matcha samtidigt som Ulrika, dom två alltså.. Underbara människor!


"Since now I'm gonna make it alone, Don't try I wanna be on my own. I will make it on my own"

Ovido - Quiz & Flashcards