lifeofkayleigh

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Josephine Larsson - 17 februari 2011 18:08

Vill du ha inövat smicker? Då får du gå till någon annan. Jag ljuger gärna och bra, men alltid spontant. Vill du ha sång till din skönhet? Då får du gå någon annanstans. Jag sjunger falskt om det fula. Jag är förälskad i livet, jag är så dum så att jag tror på det jag gör. Om du stannar kvar så vet du vad du får. Svart kaffe och poesi! Svart kaffe och drömmeri. Svart kaffe & lite Självironi.

Vill du ha trygghet och tåflirt? Då får du söka dig till en annan vän. Jag är för evigt på rymmen, ett oroligt barn. Jag vill vara vild i min ömhet men aldrig vulgär. Svart kaffe och lite självironi.


Jag trycker på delete. Rak i ryggen med huvudet högt går jag ur det här med en stadigare blick framåt. What doesn't kill you, makes you stronger.


Ovido - Quiz & Flashcards