lifeofkayleigh

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Josephine Larsson - 14 februari 2011 11:17

Det är dags att gå vidare, klischigt att känslan kom just på alla hjärtans dag men vilken dag är inte bättre egentligen?

Jag har älskat och gett allt, dock blev det inte mycket kvar av mig efteråt. Jag är värd mer så nu ser vi framåt.

Får se vart kvällen leder, den kan bli bra i vilket fall som helst.


Kayleigh är sööööt! Hon går och plockar pyllorna från fodret, en i taget och gömmer dom på oförutsägbara öppna ytor som hon tror är jätte bra gömställen.. Mitt guldhjärta! Hur som helst så ska jag pussa på henne lite extra, för utan henne hade livet inte varit mycket värt.


Hoppas alla andra får en kanon dag, vare sig ni bryr er om alla hjärtans dag eller inte. Men ni som gör det, ta hand om varandra och uppskatta stunderna ni har tillsammans. Och till alla mina fina vänner, jag älskar er och är otroligt tacksam för att ni finns i mitt liv. <3

Ovido - Quiz & Flashcards